• Rodriguez Yildirim posted an update 10 months, 3 weeks ago

    از چه کوره ای استفاده کنیم که بهترین کارایی و عملکرد را داشته باشد . همانطور که از اسم این نوع کوره پیداست این کوره شبیه به یک باکس( جعبه ) میباشد که قابلیت جابحایی را میسر ساخته است . در هنگام گرمادهی باید دما بصورت یکسان و کنترل شده به تمام قطعه برسد در غیر این صورت سطح رنگ شده بی کیفبت خواهد شد. محلول دسپرس کننده و رنگ های لاتکس، مواد دارای ساینده قوی، لعاب ها با ذرات زبر، محلول های رنگبر و سوزآور، رنگ های سیلیکاتی. برای مشاهده و ویرایش علاقه مندی‌های خود، باید به حساب کاربری وارد شوید. کليه حقوق اين سایت متعلق به شرکت نت تجارت اهورا (شیپور) است.

    شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد. مشتریان گرامی لطفا جهت اطلاع از قیمت روز و یا خرید عمده در واتساپ پیغام بگذارید. مشکلی در دریافت اطلاعات رخ داده است، لطفا صفحه را دوباره بارگذاری کنید. سری قسمت تفنگی دارای قابلیت باز شدن میباشد برای تمیز کردن هرچه راحت تر دستگاه.

    استفاده از مطالب فروشگاه اینترنتی سرو ایران فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلا مانع است . کلیه حقوق این سایت متعلق به تیم طراحی ( فروشگاه اینترنتی سرو ایران ) می باشد . به طور کلی از این ابزار کاربردی برای رنگ کردن دیوار، سقف، در و پنجره، میز و مبلمان، بدنه خودرو، نقاشی‌های خیابانی، نقاشی و خلق اثر بر روی بوم یا پارچه و… استفاده می‌کنند. وقتی شانه را به تکه های کاغذ نزدیک میکردیم کاغذ ها به شانه میچسبید! مدل رنگپاش کستل DSC7961 نام دارد و شماره فنی آن JSD100S می باشد . عرضه کننده تمامی محصولات رونیکس با قیمت مناسب است و تنوع بالایی از محصولات این برند را موجود دارد که برای مشاهده تمامیمحصولات رونیکستنها کافیست بر روی آن کلیک کنید.

    شرکت ایکس کورت برای این دستگاه چهار سری مختلف با پاشش های گوناگون طراحی کرده تا کاربر بتواند. علاوه بر ان برای شستشوی راحت تر دستگاه از فرچه و برس هایی در اندازه های مختلف استفاده کرده تا کاربر بتواند. همیشه دستگاه را تمیز نگه دارد و از مسدود شدن مجاری ان جلوگیری کند. به همین منظور توصیه می‌شود در شرایط دمایی بین 23 تا 30 درجه سانتیگراد اقدام به رنگ کردن سطوح شود تا با مواردی نظیر پوست پرتقالی شدن روبرو نشوید. غلظت رنگ موجود در پیستوله باید در حد مطلوب باشد تا بعد از پاشش، رنگ صاف شود. همچنین اگر میزان خروجی رنگ از پیستوله زیاد باشد و لایه‌ی رنگ غلیظ شود، قطعاً بعد از خشک شدن سطح مورد نظر، با دانه دانه شدن آن روبرو می‌شوید.

    پس سعی کنید از پیستوله بادی در کارها و پروژه‌های کوچک استفاده کنید. همچنین برای بهتر شدن کیفیت پاشش توصیه می‌شود از پیستوله رنگ پاش برقی به جای پیستوله بادی استفاده کنید. پیستوله رنگ پاش برقی S.T.A اس تی ای مدل 80 واتی محصولی است که به وسیله آن می توان رنگ را بر روی سطوح مختلف به طور یکنواخت پاشید. این ابزار برقی در زمان انجام نقاشی و رنگ‌آمیزی کمک چشمگیری به بهبود سرعت عمل و دقت در انجام عمل رنگ پاشی می‌کند.

    سرپوشش پاشش بخشی از پیستوله است که هوای فشرده شده را به سمت نازل هدایت می‌کند. قبل از شروع همیشه رنگ را خوب هم بزنید و سپس آن را صاف کنید تا از گرفتگی نوک یا فیلترهای داخلی جلوگیری شود. میتوانیداز مشاوره و راهنمایی رایگان تیم واحد فنی گروه صنعتی الکترورنگ جهت ساخت استفاده کنید. اما رنگ های پودری الکترواستاتیک خاصیت چندین بار استفاده را دارا میباشند بنابراین نیاز به دستگاهی دارند که بتواند پودر معلق در هوا و … را مکش و جمع آوری یا بازیافت کند که به این دستگاه سایکلون گفته میشود . کوره‌های پخت رنگ الکترواستاتیک با زمان تقریبی ۲۵تا ۳۰ دقیقه و حرارت حداکثر تا ۲۵۰ درجه سانتی‌گراد که توسط ترموستات دما بصورت دقیق اندازه گیری میشود توانایی پخت منظم انواع رنگ‌های پودری را مطابق منحنی پخت دارند. رنگ های پودری الکترواستاتیک برای برای تثبیت برروی سطح باید تحت دمای مشخصی قرار گیرد .

    همچنین دارای نازل های متعددی است که شرایط مختلف رنگ پاشی را بهبود می‌بخشد. دسته و کلید تفنگی این محصول موجب سهولت در کنترل سرعت و انجام طولانی مدت رنگ‌پاشی نیز می شود. پیستوله رنگ پاش در انواع مختلفی موجود بوده و غالبا در صنعت خودروسازی، ساختمان‌سازی، کابینت‌سازی و دکوراسیون کاربرد زیادی دارد. این دستگاه از یک مخزن رنگ، نازل و لوله اتصال تشکیل شده و نیروی خود را برای پاشش رنگ از طریق کمپرسور تامین می‌کند. یکی از مزایای پیستوله بادی برخورداری از تنظیماتی چون عرض پاشش و کنترل فشار هوا بوده که نقش مهمی در عملکرد بهینه آن دارد.

    از مزایای پیستوله رنگ پاش کرون می توان به سهولت در جابجایی، اشغال فضای کم، مصرف رنگ کمتر و رنگ آمیزی یکنواخت، همچنین صرف زمان و انرژی بدنی کم توسط کاربر در حین کار اشاره نمود. با وجود مخزنی به ظرفیت 800 میلی لیتر و توان موتور 80 وات نیاز کاربر را برای رنگ پاشی سطوح مختلف رفع می نماید. ابزار پیستوله رنگ برای نقشه‌کش‌ها و نقاش‌ها استفاده فراوانی دارد که در یک مخزن استوانه‌ای قرار گرفته است. پیستوله علاوه بر استفاده برای رنگ، قابلیت کاربرد انواع روغن جلا، ضد رنگ، آبرنگ و جوهر به رنگ‌های مختلف را نیز دارد. لوله‌ای که به قسمت ابتدائی آن متصل شده، هوای فشرده را از یک کپسول به آن منتقل و دکمه‌ای که با انگشت نشانه می‌توان بر آن فشار آورد، میزان فشار این هوا را تنظیم می‌کند.

    به این ترتیب اصلی‌ترین کاربرد پیستوله، رنگ‌کاری چوب، فلز و دیوار و وسایل دکوراتیو است. نازل 1.3 میلیمتر بیشتر برای رنگ های دو جزیی مانند رنگ های پلی اورتان یا رنگ های فوری که برای نقاشی و رنگ کاری سطوح فلزی مانند رنگ کاری خودرو مورد استفاده قرار میگیرد. پس برای کار نقاشی ماشین بهتر است پیستوله ایی با نازل 1.3 میلیمتر انتخاب کنید. و البته برای نقاشی ماشین باید از پیستوله های حرفه ایی استفاده نمایید تا نتیجه نهایی به حد کیفیت رنگ کارخانه سازنده نزدیک شود. فروشگاه تخصصی ابزار آلات بادی و پنوماتیک ایرپاور ارائه دهنده انواع پیستوله و پیستوله رنگ با تنوع بی نظیر در بازار ابزار ایران. پیستوله رنگ پاش که یکی از لازمه‌های تمامی کارگاه‌های نجاری است در انواع و برندهای مختلفی در بازار موجود است.

    ایران بوش تمام سعی خود را کرده تا کامل ترین وجامع ترین اطلاعات را در اختیار کاربران گرای قرار دهد تا شما عزیزان بتوانید درست ترین و بهترین انتخاب را داشته باشید. تمام محصولات دارای اصالت و تضمین اصل بودن شرکت تولید کننده می باشد. یکی از وسایل کاربردی که امروزه بیش از پیش نیاز به آن احساس می‌شود، کارواش خانگی است. کارواش خانگی همان‌طور که از نامش پیدا است، برای نظافت مکان‌های مختلف به کار می‌رود و به دلیل استفاده‌ی آسان و صرفه‌جویی در وقت و هزینه، به سرعت مورد استقبال قرار گرفت.

    • حجم غلظت din/sec 60 و حداکثر جریان آن نیز 700میلی لیتر در دقیقه است.
    • جدای از انها تهیه ی پیستوله ی رنگ پاشی و شلنگ ان نیز از هزینه های مازاد بر ان است.
    • به راحتی می‌توانید از این سایت فروشگاهی با کمک کارشناسان فروش و پشتیبانی آنلاین اقدام به خرید پیستوله بادی موردنظر خود کنید.
    • همچنین دارای نازل های متعددی است که شرایط مختلف رنگ پاشی را بهبود می‌بخشد.

    استفاده از یک پیستوله رنگ پاش برقی با کیفیت می تواند عمل رنگ آمیزی ساختمان را برای شما بسیار آسانتر سازد. با استفاده از این ابزار، دیگر نیازی به ابزارهای قدیمی برای رنگ آمیزی مانند قلمو و غلطک ندارید. زیرا این دستگاه کار رنگ آمیزی را به راحتی و با دقت و یکنواختی بالا برای شما انجام خواهد داد. بنابراین می توانید بدون صرف هزینه زیادی برای نقاشی و همچنین بدون نیاز به تسلط به اصول رنگ آمیزی، شخصا با استفاده از این ابزار عمل رنگ آمیزی را انجام دهید. با استفاده از پیستوله برقی ، می‌توانید هم در هزینه و هم در انرژی صرفه‌جویی کنید.

    100,000 تومان

    در هنگام پاشش رنگ از عینک ایمنی و ماسک تنفسی استفاده نمایید. از این پیچ برای کنترل حجم هوای فشرده به داخل سرپوش پاشش استفاده می شود و به وسیله ی آن می توانید شکل و سایز پاشش رنگ را به خوبی تعیین کنید. پیستوله برقی کستل ساخت کشور چین بوده و با یک سال گارانتی ارائه می گردد و 1.37 کیلوگرم وزن دارد.

    پیستوله نووا مدل NTS-2916

    با استفاده از پیستوله رنگ پاش برقی اما می توانید با اندکی مهارت کار نقاشی خود را با کیفیت مطلوب به سرانجام برسانید. پیستوله رنگ پاش مدل 1335 رونیکس از جمله ابزارالات پرکاربردی است که در رنگ آمیزی و صنعت رنگ پاشی مورد استفاده قرار میگیرد. اگر شما هم برای کار خود نیاز به خرید دستگاه رنگ پاش و تجهیزات پاشش رنگ دارید، توصیه می شود ویژگی های محصولات را مطالعه نموده و قیمت دستگاه پاشش رنگ در هایپر صنعت فامکو را با رقبا مقایسه کنید. مزیت اصلی استفاده از رنگ پاش برقی نسبت به سایر ابزارهای رنگ پاشی مانند برس معمولی و غلطک، پوشش دهی بیشتر سطوح در زمان کمتر است. این پیستوله‌ برقی 80 واتی، قابلیت پاشیدن رنگ به هر دو جهت افقی و عمودی را دارد. طراحی این ابزار نیز به صورت ارگونومیک انجام شده تا بتوان آن را به راحتی در دست گرفت.

    به همین دلیل ابزارهای دیگری چون پیستوله رنگ‌پاش در این زمینه وجود دارد که می‌تواند جایگزین خوبی برای این نوع لوازم دستی باشد و نتایج بهتری را به ما ارائه دهد. پیستوله‌های‌ بادی یا پنوماتیک بر اساس دقت پاشش، غلظت رنگ و حداکثر فشار عملکرد با هم تفاوت دارند، اما تمام آن‌ها برای کارکرد به کمپرسور باد نیاز دارند. پیستوله برقی با منبع تغذیه برق کار می‌کند، درحالی‌که پیستوله‌های بادی انرژی مورد نیاز را از طریق هوایی که با کمک کمپرسور در مخزن ذخیره شده، تامین می‌کند. فروشگاه جهان ابزار در سال 1380 توسط برادران «رامین و بهزاد شیرپایی» در زمینه فروش ابزار در تبریز تأسیس گردید.

    تنظیم میزان باد و تخلیه‌ی رنگ با پیچ‌های روی پیستوله رنگ باعث می‌شود، میزان رنگ خروجی با میزان خروجی باد تنظیم شود و رنگ حالت دانه دانه نداشته باشد. گازوئیل پاش یا روغن پاش یکی از انواع پیستوله رنگ است که برای روغن‌کاری یا گریس‌کاری از آن استفاده می‌شود. رنگ پودری که بوسیله دستگاه سایکلون جمع آوری میشود نیاز به خالص سازی دارد دستگاه مونوسایکلون، رنگ های جمع آوری شده را کاملا خالص سازی کرده و می توان آن ها را دوباره به فرآیند پاشش رنگ برگرداند. در فروشگاه اینترنتی سازوکار انواع پیستوله از برندهای مختلف موجود است که می‌توانید با توجه به اطلاعات کامل و مشخصات فنی و مشاوره تخصصی کارشناسان فروش به راحتی اقدام به خرید آن کنید.

    رطوبت گیر پیستوله رنگ پاش ان ای سی

    سعی کنید تمرین خود را روی مقوا انجام دهید پس از اطمینان از اینکه می توانید پوشش یکنواختی را ایجاد کنید ، می توانید به نقاشی دیوارها بپردازید. از نازل های 1.5 و 1.6 بیشتر برای رنگ کاری چوب و مبلمان استفاده میشود و برای رنگ هایی که مناسب چوب هستند بیشتر از این سایز نازل استفاده میکنند. همانطور که گفته شد رنگ های مورد استفاده در صنایع مختلف با توجه به نوع سطح و میزان پوشش با یکدگیر متفاوت هستند و یکی از مهمترین تفاوت های رنگ ها در گرانروی یا ویسکوزیته رنگ است که همان میزان غلظت یا رقیق بودن رنگ است. در صورت داشتن هرگونه سوال و یا دریافت اطلاعات بیشتر لطفا با کارشناسان فروش گروه ابزار ماشین تماس حاصل فرمایید.

    در میان انواع پیستوله‌های موجود در بازار می‌توان برندهای جی ای وی ، رونیکس و برند پرطرفدار بوش را برترین برندها به شمار آورد. رنگ پاش ها در انواع پیستوله HVLP، پیستوله LVLP، پیستوله کاسه رو، کاسه بغل، کاسه زیر، پیستوله سایه پاش، پیستوله دوجزئی، اتوماتیک، پرشر(بدون مخزن) در بازار موجود هستند و هر کدام کاربردهای متفاوتی نسبت به همدیگر دارد. برای دریافت مشاوره تخصصی رایگان و اطلاع از قیمت رنگ پاش و تجهیزات پاشش رنگ با کارشناسان هایپر صنعت فامکو تماس بگیرید. تنظیمات مورد نیاز برای استفاده از پیستوله رنگ به نوع رنگ، میزان سردی و گرمی و هوا، میزان فشار هوا و نوع سازه بستگی دارد. پیستوله‌های استانداردی که در بازار موجود است اصطلاحاً سه تنظیم هستند.