• Espensen Steensen posted an update 1 year, 6 months ago

    برای برخی از مردان که دچار کوچک‌شدگی آلت تناسلی بعد از برداشتن پروستات شده‌اند، ممکن است شرایط پس از چند ماه یا حدود یکسال خود به خود بهبود یابد. برخی روش‌های فیزیوتراپی پس از جراحی می‌توانند باعث بازگشت عملکرد نعوظ شوند. همچنین برخی داروها مانند ویاگرا می‌توانند جریان خون به آلت تناسلی را افزایش دهند. درمان بیماری پیرونی بر روی حذف بافت آسیب‌دیده از درون آلت تناسلی تمرکز دارد. روش‌های مختلفی برای این کار وجود دارند که شامل استفاده از داروها، جراحی و یا روشهای فراصوتی یا اولتراسوند است.

    این روش ایمن بوده و بخش زیادی از چربی تزریق شده مجدداً جذب بدن می شود. برخی دیگر با آلت تناسلی کوچک تر یا ناهنجاری (مانند هیپوسپادیاس) که باعث تداخل در ادرار کردن یا کیفیت زندگی شده است به دنبال عمل جراحی هستند. گفته می شود مکمل هایی مانند L-citrulline یا L-arginine باعث افزایش سطح اکسید نیتریک خون شده که می تواند گردش خون به آلت تناسلی را بهبود ببخشد.

    در صورتی که فکر می کنید آلت تناسلی شما خیلی کوچک است حتما آن را به طور دقیق اندازه بگیرید. از آنجا که در سال اول 20 تا 80 درصد سلول های چربی دوباره جذب بدن می شوند احتمال دارد این روش چندین بار انجام شود. اسید هیالورونیک نیز مانند چربی اتولوگ می تواند دوباره توسط بدن البته با سرعت کمتر جذب شود. از بین رفتن حس لامسه در مردانی که تحت این عمل قرار می گیرند شایع است. در حقیقت اقدامات شدید و مداوم می تواند باعث آسیب آلت تناسلی یا ایجاد زخم شود.

    با برداشتن این پرده از طریق جراحی پلاستیک، آلت تناسلی به اندازه واقعی خود در می‌آید و دیگر کوچک به نظر نمی‌رسد. مردان دارای این اختلال بیشتر در معرض اضطراب درباره آلت تناسلی خواهند بود و بیشتر به دنبال درمان هستند. افراد دارای این بیماری اغلب نگران هستند که دیگران آلت تناسلی آنها را کوچک تر از آنچه هست ببینند. اولین مورد، تقویت آلت تناسلی با تزریق سلول ‌های چربی به داخل آن است. شما باید حداکثر بین 10 تا 13 سانت از آلت تناسلیتون رو در رابطه استفاده کنید.

    علت این امر این است که با افزایش صفحات چربی در زیر شکم، ساختار تنه‌ی آلت تناسلی با چربی احاطه می‌شود و ظاهری کوچک‌تر از قبل به خود می‌گیرد. در افرادی که با چاقی مفرط درگیر هستند این تغییر اندازه‌ی ظاهری شدیدتر است. دو نوع از این اختلال وجود دارد که هر دو شامل دست کم گرفتن اندازه آلت تناسلی خود و بزرگ نمایی آلت تناسلی دیگران است. جامعه پزشکی در صورتی که فرد بیماری ای به نام میکروپنیس (کوچکی آلت تناسلی) داشته باشد جراحی لازم می داند.

    میانگین طول آلت تناسلی در حالت شل ۹.۱۶ سانتی متر و محیط آن ۹.۳۱ سانتی متر بود. علاوه بر این، قارچ کوردیسپس می‌تواند باعث افزایش اسپرم سازی شود. این قارچ می‌تواند روی گردش خون نیز اثر بگذارد و ترشح تستسترون در خون را افزایش دهد. در این بیماری، آلت تناسلی دارای انحنای تندی است که موجب می‌شود دخول دردناک و عملا غیرممکن شود. همچنین برای بهبود وضعیت این بیماران جراحی‌های ترمیم آلت تناسلی انجام می‌شود که این جراحی‌ها نیز به نوبه‌ی خود می‌توانند طول آلت تناسلی را کاهش دهند.

    این عمل شامل برداشتن موقتی پوست و بافت های زیرین طول آلت تناسلی است. پوست آلت تناسلی برداشته شده و بافتی که قبلاً برداشته شده است به جای آن پیوند زده خواهد شد. از آنجا که پوست برداشته شده ضخیم تر است باعث افزایش قطر آلت تناسلی خواهد شد. هیچ مدرکی مبنی بر افزایش طول آلت تناسلی از طریق پیچاندن چیزی در اطراف آلت تناسلی وجود ندارد.

    این رباط آلت تناسلی را به ناحیه شرمگاهی متصل کرده و در طول نعوظ آلت را نگه می دارد. با این وجود، افزایش سایز از این طریق تا حدودی غیر محتمل است. هدف ما ارائه خدمات کاملا علمی و تخصصی است، لذا با دعوت از پزشکان متخصص و فوق تخصص در بخش مغز و اعصاب، جراحی مغز و اعصاب، و اورولوژی، تیم درمان را تکمیل نمودیم. معاینه و دریافت مشاوره برای داشتن یک رابطه بدون مشکل و آسیب، خیلی میتونه بهتون کمک کنه. برای کسب اطلاعات بیشتر و یا معاینه و مشورت با متخصص اورولوژی از کلینیک نوبت دریافت کنید.

    به‌ویژه با توجه به طبق تحقیقات انجام شده روی چند هزار زن و مرد، مشخص شده است که بیش از ۸۴ درصد از زنان از اندازه اندام جنسی‌ همسرشان رضایت دارند. ۱۴ درصد نیز اندام جنسی بزرگ‌تر را ترجیح می‌دهند و ۲ درصد از این بانوان نیز تمایل داشتند که اندام جنسی‌ همسرشان کوچک‌تر باشد. 7- اگر در روابط جنسی مشکل ندارید یا مشکل جدی نیست و با ژل ها لوبریکانت برای ایجاد لغزندگی کافی مشکل قابل تحمل می شود بهتره دست نزنید. این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .

    دریافت نوبت با دکتر علی حاجب متخصص اورولوژی در کلینیک الهام. با این حال این روش اغلب برای کمک به تثبیت آلت تناسلی و افزایش قطر به همراه پیوند V-Y، کشیدگی یا ساخت مجدد آلت تناسلی انجام می شود. شامل برداشتن چربی از طریق لیپوساکشن است که با تکنیکی خاص در بدنه آلت تناسلی تزریق می شود.

    این قرص بهترین داروی افزایش سایز آلت است که توسط بسیاری از مردان مورد استفاده قرار می‌گیرد. در روش پنیمور، آلت تناسلی نباید سفت باشد و تمام تمرینات باید در حالتی انجام شوند که آلت تناسلی به نعوظ نرسیده است. انجام این روش به‌صورت مداوم می‌تواند تاثیر زیادی در بزرگ شدن آلت بگذارد. بنابراین بهتر است این تمرینات را به‌طور مداوم انجام دهید و اثرات آن را بعد از یک ماه مشاهده کنید. در واقع هنگامی که پوست کیسه بیضه با بخش ابتدایی تنه آلت یک زاویه باز بسازد، می‌گویند که این آلت مردانه، پرده‌دار است.

    علت میکروپنیس معمولا فاکتورهای هورمونی بوده و با بیماری های ژنتیکی همراه است. هدف، تحریک جریان خون بوده که منجر به افزایش سایز آلت تناسلی در زمان نعوظ می شود. جلکینگ همراه با سایر روش ها به فرد کمک می کند با آلت خود راحت تر باشد. تحقیقات بسیاری درباره تاثیر این وسایل انجام شده که نتایج متفاوتی داشته است. برخی نتایج می ‌گویند که این وسایل در حدود ۱ تا ۳ سانتی متر طول آلت تناسلی را افزایش می دهند. ایمپلنت آلت تناسلی در افزایش طول آلت تناسلی تاثیری نداشته و به طور کلی برای مردان با ناتوانی جنسی در نظر گرفته می شود.

    در صورتی که این اتفاق افتاد، باید کمی صبر کنید تا آلت به‌حالت نیمه راست در بیاید. از آنجا که امروزه ارائه ی خدمات آنلاین اهمیت بالایی دارد و با توجه به شیوع بیماری کرونا، بر آن شدیم تا از طریق پرسش از دکتر و ویزیت از راه دور، پیگیر حال شما عزیزان باشیم. 7.میشه لطف کنین مرا راهنمایی کنید با وجود این مشکل بهترین کاری که باید انجام بدهم چیست؟واقعا نمیدونم چه کاری باید انجام بدم.ممنون میشم.

    اگر آن‌ها برای دقایقی عکس واقعی اندام تناسلی مردان دیگر را مشاهده کنند، هرگز چنین احساسات منفی را در مورد خود نخواهند داشت. در این صورت فرد در نعوظ مشکل پیدا کرده و با عدم رضایت جنسی مواجه خواهد شد. مشاوره، به افزایش حرمت نفس و اصلاح تصور ذهنی فرد از خود کمک می کند. با این وجود، این عضو بدن یک سال بعد از جراحی ۲۰ تا ۸۰ درصد از حجم جدید خود را از دست می دهد. در صورت استفاده زیاد (بدون تجویز متخصص) امکان اختلال در هرمون ها و فرآیند طبیعی تولید اسپرم و تستوسترون وجود دارد. برخی متخصصان جایگزین و طب سنتی هندی استفاده از گیاهان دارویی را برای افزایش کیفیت و مدت زمان نعوظ تأیید می کنند.

    برخی مردان بر این باورند که اندازه آلت تناسلی آن ها از حد معمول کوچکتر است و از این رو به دنبال افزایش طول آلت تناسلی هستند. محدوده طبیعی اندازه آلت تناسلی مردان بین ۱۰ تا ۱۶.۵ سانتی‌متر است. بنابراین اگرش آلت تناسلی شما نیز در این محدوده قرار دارد، نباید نگران کوچک بودن آلت خود باشید. البته عکس این قضیه صادق نیست و طول بیشتر آلت تناسلی لزوما به رابطه‌ی جنسی بهتر منجر نخواهدشد. با توجه به اینکه طول واژن خانم‌ها در حالت برانگیخته حدود 10 سانتی‌متر است و فقط یک‌سوم طول خارجی آن در ارگاسم زنان نقش دارد.

    این اصطلاحی است که هنگام پنهان شدن آلت تناسلی در چربی بیش از حد لگن استفاده می شود. ولی به شما تلقین میکنند که ۲۳ سانت و از طرفی کنار فیلم قرص یا محصولی از کمپانی خودشان را تبلغ میکنند.. غذاهای زیادی وجود دارند که می‌توانند در بزرگ کردن الت تناسلی تاثیر بگذارند. به همین دلیل ژل‌های موضعی زیادی برای این کار در بازار وجود دارند. دقت کنید که نباید به نقاط حساس مثل بیضه‌ها ضربه‌ای وارد شود.

    لطفا از طریق این لینک با پزشک آنلاین متخصص کلیه و مجاری ادرار گفت و گو کنید . مشاوران جنسی آنلاین پذیرش ۲۴ به‌صورت متنی، صوتی و تلفنی می‌توانند با متقاضیان صحبت کنند. این افراد می‌توانند پس از مشاوره بهترین راه بزرگ کردن الت را پیدا کنند و با روشی صحیح اندام تناسلی خود را بزرگ و کلفت کنند. توجه داشته باشید که تزریق چربی شرایط خاصی دارد و همه افراد نمی‌توانند به این روش، برای بزرگ کردن الت خود روی بیاورند.

    قرص ها و کرم های مختلفی ادعای افزایش طول آلت تناسلی را دارند. این مواد حاوی ویتامین، مواد معدنی، مواد گیاهی و یا هورمون ها هستند. علت بزرگی دستگاه تناسلی مردان این مقاله قصد داریم به انواع روش های افزایش سایز آلت تناسلی و تاثیرات و عوارض آن ها بپردازیم. تنها راه قطعی و اثبات شده افزایش طول آلت تناسلی جراحی است که اصلا در سن و شرایط شما توصیه نمیشه. سلام آیا آمپول تستوسترون برای افزایش سایز طول و قطر آلت تناسلی تاثیری دارد ودر صورت استفاده و تاثیرگذاری ، چقدر افزایش پیدا می کند. کشیدگی گاهی برای مردانی که آلت تناسلی آن ها به دلیل بیماری پیرونی کوتاه شده است استفاده می شود.