• Coyle Cheng posted an update 1 year, 11 months ago

    مطلبی دیگر از این نویسنده 13 سوال در مورد شیدینگ ابرو آیا تا به حال فکر کرده اید که تفاوت بین ا… تا زمان بهبودی آرایش نکنید و از محافظ پوست استفاده نکنید. اشخاصی که دیابت دارند و داروهای رقیق کننده خون استفاده می‌کنند. این روش برای کسانی که دچار ریزش ابرو هستند بسیار کمک کننده و رضایت بخش خواهد بود.

    رنگ‌های این پالت متشکل از ته‌رنگ‌های خاکستری یا حتی سبز تا آبی بسیار روشن است. بنابراین اگر رنگ‌های پالت سرد استفاده شوند، نتیجه کار ابرو پس از استفاده به نظر قهوه‌ای بلوند یا قهوه‌ای روشن خواهد بود. میکروبلیدینگ ابرو، برخلاف خالکوبی‌های قدیمی که همیشگی هستند، دائمی نیست و معمولا تا ۳ سال دوام دارد. زیرا در این روش از ابزارهای متفاوت و با مقدار بسیار کمتری رنگدانه استفاده می‌شود.

    دقیقاً مانند خال کوبی، این برش های کوچک پوست را خراش می دهد، سپس با یک رنگدانه پر می شود. کاشت ابرو به دو صورت کاشت موی طبیعی و کاشت موی مصنوعی انجام می‌ شود. در کاشت موی طبیعی، فولیکول ‌های سازنده‌ مو منتقل می‌ شوند. ولی در کاشت موی مصنوعی، از تارهای مصنوعی مو استفاده می‌ شود. اما بخشی از ابروهایشان به شکل نقطه ‌ای خالی شده یا می ‌خواهند ابرویشان کمی تغییر شکل دهد. تیغه‌ تکی در ابزار میکروپیگمنتیشن به تکنسین اجازه می‌ دهد.

    در این مقاله همه چیز را درباره میکروبلیدینگ ابرو آموختید. اگر در این باره پرسشی برای شما پیش آمده است، می‌توانید در بخش نظرات بلاگ درج کنید تا کارشناسان فروشگاه اینترنتی اردمی – مرجع تخصصی محصولات آرایشی، بهداشتی و تندرستی به آن‌ها پاسخ دهند. در ایمپلنت ابرو از موی خود شخص استفاده می‌شود و هیچ ماده خارجی وارد بافت نمی‌گردد. اما طی روش میکروبلیدینگ، یک رنگ (با طیف‌های مختلف) توسط تیغه مخصوص روی پوست تعبیه می‌شود.

    اما با فرض اینکه پوست یک رنگ پذیری تقریبی بین همه دارد میکروبلیدینگ ابرو بین 2 تا 3 سال ماندگاری دارد. خراش‌های ایجاد شده بر روی پوست در این شیوه سطحی ‌تر از خراش‌ های مدل میکروپیگمنتیشن می‌ باشد. هرچه خراش عمیق‌‌ تر باشد امکان بروز خونریزی بیشتر خواهد بود. مزایا و معایب میکروبلیدینگ ابرو همین دلیل از ماندگاری کمتری نسبت به آن روش برخوردار می ‌باشد. هم چنین میکروبلیدینگ ابرو مناسب افرادی با ابروهای کم پشت و افرادی که ابروهای قرینه دوست دارند، می باشد. بله چون میکروبلیدینگ به مرور کم رنگ می شود لازم است که برای حفظ شکل و رنگ، ترمیم انجام داد.

    با نزدیک‌شدن به سال جدید، همه در تکاپوی تغییرات در منزل و ظاهر خود هستند. خرید لباس نو، وسایل جدید برای خانه و رسیدن به وضعیت پوست و مو، یک سنت دیرینه در این ایام است. خانم‌های بسیاری که در اثر اشتباهات آرایشی، افزایش سن، سوانح رانندگی یا هر دلیل دیگری همه یا بخشی از ابرو و تراکم آن را از دست داده‌اند، در این روزها به فکر ترمیم آن می‌افتند.

    به عنوان مثال، می‌توان از نسبت ترکیبی رنگ فارست براون، روکسی براون و رنگ پایه روغن بیوتاچ با توجه به سردی و گرمی پوست مشتری استفاده نمود. در دوران بهبودی، از استفاده از اسیدها یا رتینوئیدها خودداری نمایید، زیرا آن‌ها می‌توانند رنگدانه‌‌ها را محو کنند و نتیجه نهایی را به چالش بکشانند. در این روش که بعد از روش میکروپیگمنتیشن(هاشور) رواج پیدا کرده از قلم خاصی استفاده می شود که بر خلاف دستگاه پیگمنتیشن برقی نیست. مثلا در کشور آمریکا کاشت عمیق تر انجام می شود تا کشور اتریش.

    این مقیاس اولین بار برای طبقه‌بندی عددی رنگ پوست انسان در سال ۱۹۷۵ طراحی شد. به گفته آرایشگران در آرایشگاه در هفت روز اول، پوست میکروبلید شده دچار خارش میشود که امری طبیعی است. با رعایت مراقبت‌های لازم علائم خارش و التهاب به سرعت بهبود می‌یابند.

    لازم به ذکر است که گذراندن جلسات شارژ تا حد زیادی در ماندگاری میکروبلیدینگ تاثیر مثبت خواهد داشت و انجام آن‌ها موکدا توصیه می‌شود. این در حالی است که پروسه تاتو توسط دستگاه تاتو و یک سوزن انجام می ‌شود. تکنیک میکروبلیدینگ اغلب برای تغییر فرم ابرو،‌ حجم دادن به آن و همچنین تغییر رنگ و بافت استفاده می ‌شود.

    از آرایش ابروها و کارهایی مانند لایه‌برداری و لیزردرمانی تا 10 روز بعد از عمل خودداری کنید. پس از عمل به ابروهای خود بخار ندهید و از برخورد بخار با پوستتان خودداری کنید. در مرحله بعد از بی‌حسی نوبت به ترسیم فرم نهایی ابرو می‌رسد که از قبل تعیین شده است. ترسیم فرم ابرو احتمال اشتباه را از سوی متخصص کاهش می‌دهد و باعث می‌شود که ابرو به طور دقیق طراحی شود. قیمت این روش بستگی به عوامل مختلفی مانند نوع پوست، نوع ابرو، نوع قلم میکروبلیدینگ و سالنی که به آن مراجعه می‌کنید دارد. با توجه به موارد شماره 1 باید توجه داشته باشید که قبل از انجام هرکاری، از خطرات احتمالی آن آگاه باشید.

    در روش میکروبلیدینگ که روشی نیمه دائمی‌ست، رنگ مورد نظر به لایه زیرین پوست منتقل می‌شود و فرم طبیعی به ابروها می‌بخشد. البته مانند هر روش دیگر زیبایی این روش نیز مزایا و معایبی دارد که در این مقاله به بررسی کامل این روش پرداخته‌ایم. میکروبلیدینگ یکی از تکنیک های هاشور ابرو یا تاتو ابرو است که با استفاده از نوعی دستگاه و ابزار دستی صورت می گیرد و رنگدانه ها به زیر پوست تزریق می شوند. به این ترتیب خطوطی ایجاد می شوند که بسیار شبیه خط موهای ابرو هستند و به این ترتیب ابروها پر پشت تر و زیباتر بنظر می رسند. این روش نیز مانند میکروپیگمنتیشن از تاتو سنتی بسیار موثرتر و بهتر است و اگر در محیط استریل و بهداشتی در مراکز مجاز، توسط افراد دارای تجربه در زمینه اسکالپ صورت بگیرد، هیچ گونه خطری برای شما نخواهد داشت.

    البته عوامل مختلفی بر روی هزینه میکروبلیدینگ ابرو تاثیرگذارند. به نمونه کارهای متخصص دقت کنید و خواسته‌ها و انتظارات خود را بیان کنید تا متخصص، فرم مطلوب شما طراحی کند. به توصیه‌ها و پیشنهادات متخصص نیز توجه کنید زیرا باتوجه‌به تجربه و تخصصی که دارد و بر اساس فرم صورت شما پیشنهاداتی می‌دهد که با فرم صورت شما متناسب باشد. قبل از عمل در مرحله ترسیم فرم ابرو، به دقت زوایا و گوشه‌های ترسیم شده را مشاهده و بررسی کنید و پس از آن ادامه دهید. روش میکروبلیدینگ ظاهر طبیعی‌تر و زیباتری نسبت به تاتو ایجاد می‌کند ولی ماندگاری آن نسبت به تاتو کمتر است.

    نتیجه نهایی به دلیل ایجاد خطوط هاشور نامنظم طبیعی‌تر از سایر روش‌های پر پشت کننده ابرو خواهد شد. این کار با استفاده از قلم فیبروز، تیغ فیبروز (سوزن) و رنگ‌های مخصوص اجرا می‌شود. اگر تکنیک ذکر شده با استفاده از رنگ و متریال فیبروز انجام شود به آن فیبروز گفته می‌شود و در غیر اینصورت میکروبلیدینگ نام دارد. تکنیک فیبروز برای اولین بار در آلمان و توسط فردی بنام بابیک بنیانگذاری شد.

    تتوی ابرو قدمتی طولانی‌تر از میکروبلیدینگ دارد و در آن به‌جای رنگدانه، از جوهر مایع استفاده می‌شود. اگر از نتیجه نهایی میکروبلیدینگ ناراضی بودید باید به متخصص میکروبلیدینگ‌تان بگویید کدام قسمت کار را دوست ندارید. همچنین افرادی که به بیماری‌های کبدی یا بیماری‌های ویروسی مانند هپاتیت مبتلا هستند باید بسیار احتیاط کنند. اگرچه می‌گویند میکروبلیدینگ همانند روش‌های دیگر خالکوبی ایمن است، تحقیقات پزشکی یا بالینی کمی برای اثبات آن وجود دارد. احساس درد و ناراحتی هنگام میکروبلیدینگ طبیعی است و حتی پس از آن کمی احساس سوزش خواهید داشت.