• Burks Tran posted an update 1 year, 7 months ago

    پرستاران ICU یا پرستاران مراقبت های ویژه پرسنل مراقبت های بهداشتی بسیار متخصص و آموزش دیده ای هستند. این پرستاران مراقبت های پرستاری را برای بیماران با بیماری ها یا شرایط تهدید کننده زندگی ارائه می دهند. آنها تجربه، دانش و مهارت های تخصصی را فراهم می کنند که بیماران برای زنده ماندن و بهبودی به آنها نیاز دارند. پرستار مراقبتهای ویژه ( آی سی یو ) آموزش می بینند تا در زمان تغییر وضعیت بیمار، تصمیمات لحظه ای بگیرند و سریع عمل کنند. به طور معمول، بیماران ICU به سطح بالایی از مراقبت احتیاج دارند. رشته کارشناسی ارشد پرستاری مراقبت‌های ویژه، شاخه‌ای از رشته پرستاری است که شامل مراقبت از بیمارانی که نیاز به رسیدگی بیشتر دارند، می‌شود.

    ✏️ ارزیابی شرایط فوری و مبرم سلامت، با استفاده از هر دو فیزیولوژیکی و داده فن آوری مشتق شده است. ✏️ تشخیص بیماری های حاد یا مزمن که می تواند منجر به وخامت سریع فیزیولوژیکی یا بی ثباتی تهدید کننده زندگی شود. حرفه ACNP یکی از سریع‌ترین انتخاب‌های شغلی پرستاری است و مسئولیت‌پذیری و تنوع بالایی دارد. به عنوان واسطه در امور مربوط به بیمار، خانواده و سایر کارمندان درگیر در مراقبت مستقیم بیمار یا اعضای تیم مراقبت رفتار کند. به حقوق بیمار یا جانشین تعیین شده خود برای تصمیم گیری مستقل از مراقبت های بهداشتی احترام بگذارید، حتی اگر او با این تصمیمات مخالف باشد.

    از آنجا که وضعیت یک بیمار یا مصدوم منتقل شده به سرعت و بدون هشدار تغییر کند، پرستار مراقبت ویژه باید قادر باشد بلافاصله برنامه مراقبت فعلی را تغییر دهد و در صورت لزوم خدمات اضطراری را ارائه دهد. پرستاری مراقبت های ویژه از متخصصان آموزش دیده با سابقه اثبات شده در زمینه درمان بیماران بدحال در خانه. پرستاران مراقبت های ویژه با تجربه برای مراقبت از بیمار در همه زمان ها و اینکه پرستاران برای نظارت مداوم با پزشکان در مطب در تماس هستند. برای اطلاعات بیشتر در مورد دیگر گرایش‌های ارشد پرستاری می‌توانید به صفحه گرایش‌های کارشناسی ارشد پرستاری مراجعه نمایید. پرستار مراقبت ويژه فردي است ورزيده و داراي دانش عالي که به عنوان عضوي فعال از گروه مراقبتي، وظيفه ارائه کامل ترين و مناسب ترين مراقبت را به بيماران بدحال در بخش هاي ويژه به عهده دارد. دانش و مهارت هاي اين پرستاران در راستاي پيشگيري از بيماري ها، حفظ و ارتقا سلامت، ادامه درمان نوتواني و آسايش و آرامش بيماران بدحال به کار گرفته مي شود.

    اين توانمندي ها شامل دانش، مهارت هاي باليني، قضاوت به هنگام، نگرش درست و تصميم گيري در امتداد ارزش ها و اعتقادات متعالي مي باشد اگرچه تنها به اين موارد محدود نمي باشد. مراقبت از بيمار مستلزم اين درک مي باشد که بيمار فردي است يگانه که در راستاي دستيابي به اهدافش براي دسترسي به سلامتي بهتر توسط پرستارش همياري مي گردد. محور ارتباط پرستار با بيمار مراقبت مي باشد وجوه اين مراقبت در رفتار و اعمال و خصوصيات پرستار نمايان مي گردد. ✏️شغل نیاز به خلاقیت و تفکر جایگزین دارد تا ایده های جدیدی برای مشکلات مربوط به کار ایجاد کند و به آنها پاسخ دهد. ✏️شغل مستلزم ایجاد و حفظ اهداف موفقیت چالش برانگیز شخصی و تلاش برای تسلط بر وظایف است. ✏️شغل مستلزم قابل اعتماد بودن، مسئولیت پذیر بودن و قابل اعتماد بودن و انجام تعهدات است.

    ✏️ وارد کردن، رونویسی، ضبط، ذخیره یا نگهداری اطلاعات به صورت مکتوب یا الکترونیکی/مغناطیسی. ✏️ انجام وظایف اداری که پذیرش، انتقال یا ترخیص بیماران را تسهیل می کند. در شرایطی که بیماری قادر به صحبت برای خود نیست به عنوان قهرمان برای وی عمل کند. در صورت تماس با فوریت های بهداشتی، اطلاع رسانی به پزشکان مربوطه.

    اصول اخلاق حرفه‌ای به عنوان استاندارد‌های مورد توافق و رفتارهای مورد انتظار از افراد هر حرفه می‌باشد. انجام پژوهش‌های مفید و کاربردی در مورد چالش‌هایی که در بخش مراقبت‌های ویژه وجود دارد. هر پرستاری در هر موقعیتی که مشغول به کار است، یکسری وظایف خاصی را بر عهده دارد که باید آنها را به نحو احسنت انجام دهد. در ادامه وظایف هر پرستار را نسبت به موقعیت و نقشی که در حال ایفای آن است توضیح خواهیم داد. آگاهی از منابع و زمان بندی درست دو اصل اولیه است که شما را در مسیر پیشرفت قرار می‌دهد تا گام به گام به هدف خود نزدیک‌تر شوید.

    پرستاران ICU کاملاً دلسوز هستند و نمی ترسند از طرف بیمار خود از اعضای خانواده ای که مضطرب هستند دفاع کنند. در رشته ارشد پرستاری کودکان شما می‌آموزید که با کودکان به بهترین شکل ممکن برخورد… داوطلبین هوشمند آزمون‌های استخدامی و ارشد پرستاری می‌دانند یادگیری درس داخلی-جراحی چقدر روی یادگیری دروس دیگر تاثیر دارد. دانش پزشکی هر روز پیشرفته‌تر می‌شود و پرستاران باید تلاش کنند خود را در مسیری قرار دهند که باعث بروزرسانی اطلاعاتشان در علم پرستاری شود. حفظ آرامش بیمار در وضعیت بحرانی یکی از بزرگ‌ترین وظایفی است که پرستار مراقبت‌های ویژه باید توجه کافی را به آن داشته باشد. تجهیزات نصب ICU خانگی به تجهیزات پزشکی پیشرفته از نظر فنی نیاز دارد.

    یکی دیگر از مزایای راه اندازی ICU در منزل این است که اگر چنین برنامه مراقبت های بهداشتی در بیمارستان امکان پذیر نباشد (به دلیل تعداد بیماران نسبت به پرسنل) بیمار شما حداکثر می تواند یک روز در میان حمام کند. بیمارانی که ممکن است به دلیل اختلال در هوشیاری، خونریزی، افزایش یا کاهش فشار خون و مشکلات تنفسی پس از جراحی نیاز به مراقبت ویژه داشته باشند. دسترسی به خدمات پرستاری هزینه مراقبت های پزشکی در ICU بیمارستان را تا ۵۰ درصد کاهش می دهد و با وجود چنین متخصصانی در خانه، بیمار در دسترسی بهتر و سریعتر اعضا خانواده است. ✏️مشاغلی که این ارزش کاری را برآورده می کنند به کارمندان اجازه می دهند تا خودشان کار کنند و تصمیم بگیرند. ✏️شغل مستلزم حفظ خونسردی، کنترل احساسات، کنترل خشم و اجتناب از رفتار پرخاشگرانه، حتی در شرایط بسیار دشوار است.

    اکثر آنها قبل از بازگشت به مدرسه برای کسب مدرک پیشرفته و تبدیل شدن به پرستاران حرفه ای پیشرفته تجربه به عنوان RN مراقبت های حاد کسب می کنند. ✏️ ارزیابی تأثیر بیماری ها یا آسیب ها بر سلامت، عملکرد، رشد، رشد، تغذیه، خواب، استراحت، کیفیت زندگی یا روابط خانوادگی، اجتماعی و آموزشی بیماران. پرستاری که در بخش مراقبت‌های ویژه مشغول فعالیت است، ضمن مراقبت از وضعیت سلامت بیمار، باید اعمال حیاتی همچون ضربان قلب و اکسیژن خون بیمار را بطور مدام چک کند تا بیمار در وضعیت اضطراری قرار نگیرد.

    ✏️وقت خود را با استفاده از دستان خود برای کنترل، کنترل یا احساس اشیا، ابزارها یا کنترل ها صرف کنید. ✏️از تجهیزات حفاظتی یا ایمنی معمولی مانند کفش ایمنی، عینک، دستکش، محافظ شنوایی، کلاه سخت یا جلیقه نجات استفاده کنید. ✏️توانایی ارائه ایده های غیرمعمول یا هوشمندانه در مورد یک موضوع یا موقعیت خاص، یا ایجاد راه های خلاقانه برای حل یک مشکل.

    هزینه درمان بیماران در منزل (حتی بیماران ICU) ارزش هزینه بستری بیماران شما را ندارد و در منزل بسیار کمتر خواهد بود. بیماران سرطانی که نیاز به حمایت مداوم از پرستار ICU دارند را درمان می کند. بیمارانی که برای زنده ماندن نیاز به دستگاه‌های مخصوص تنفسی دارند. بیمارانی که نیاز به اندازه گیری منظم و دقیق علائم حیاتی مانند تنفس، ضربان قلب، فشار خون و … دارند. بیمارانی که تحت عمل جراحی بزرگ و طولانی ‌مدت قرار می ‌گیرند، مانند جراحی قلب، تنفس، مغز و غیره که همگی برای تکمیل درمان زمان بیشتری می ‌برند. توانايي هاي پرستار در انجام وظايف و مداخلات با تلفيق علوم پرستاري و مهارت هاي وي به منظور انجام مداخلات پرستاري متبلور مي گردد.

    با توجه به هزینه های بالای بستری در بخش مراقبت های ویژه، بیمارانی که واقعا نیاز به این نوع خدمات دارند باید برای بستری در این بخش ها انتخاب شوند و امید به بهبود آنها وجود دارد. یکی از مشکلاتی که بیماران در بیمارستان مخصوصاً کسانی که در بیمارستان تحت مراقبت های طولانی مدت قرار می گیرند، وضعیت روحی و روانی بیمار است و هم از نظر عاطفی و هم در روند بهبودی بسیار موثر خواهد بود. ✏️ توصیه به بیماران در مورد فرآیندهای سیستم مراقبت های بهداشتی. ✏️ به بیماران در سازماندهی فعالیت های سیستم مراقبت های بهداشتی خود کمک کنید.

    ارائه به روزرسانی های منظم از پیشرفت بیماران به پزشکان، بیماران و خانواده های آنها. البته حق استفاده از شرایط آئين نامه مذکور برای این قبيل افراد بعد از سپری نمودن دوره دو ساله براساس ضوابط همان سال، محفوظ است. تمامی کالا و خدمات اين فروشگاه حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعاليت‌های اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوری اسلامی ايران است.

    ✏️ شناسایی نیازهای آموزشی دیگران، توسعه برنامه‌ها یا کلاس‌های آموزشی یا آموزشی رسمی و آموزش یا آموزش به دیگران. ✏️ نظارت و بررسی اطلاعات از مواد، رویدادها یا محیط برای شناسایی یا ارزیابی مشکلات. ✏️ از نظر فنی به روز نگه دارید و دانش جدید را در شغل خود به کار ببرید.

    نوزادان بستري در بخش هاي ويژه و گسترش ساختاري در ارتقاء روند مراقبت هاي پرستاري و تربيت دانش آموختگاني كارآمد با توانائيها و فراتوانائيهاي لازم مي باشد . همگام با گسترش بخش های مراقبت ویژه نوزادان در سطح کشور طی ده سال آینده ، این موارد به دنبال تربیت چنین دانش آموختگانی میسر گردد. ✏️شغل مستلزم تمایل به رهبری، مسئولیت پذیری و ارائه نظرات و راهنمایی است. ✏️شغل مستلزم ترجیح کار با دیگران به جای تنهایی و داشتن ارتباط شخصی با دیگران در محل کار است. ✏️شغل مستلزم حساس بودن به نیازها و احساسات دیگران و درک و کمک در کار است. ✏️شغل مستلزم باز بودن در برابر تغییرات (مثبت یا منفی) و تنوع قابل توجه در محل کار است.

    رشته پرستاری توانبخشی، یک گرایش از کارشناسی ارشد پرستاری است که داوطلبان می‌توانند در زمان… ✏️مشاغلی که این ارزش کاری را برآورده می کنند، پیشرفت، پتانسیل رهبری را ارائه می دهند و اغلب معتبر تلقی می شوند. نیازهای مربوطه عبارتند از پیشرفت، اقتدار، شناخت و وضعیت اجتماعی. محیط‌های مراقبت‌های حاد شامل بیمارستان‌ها، مطب‌های پزشک، خانه‌های سالمندان، اتاق‌های اورژانس، اتاق‌های عمل، واحدهای مراقبت‌های ویژه و کلینیک‌ها می‌شود.

    اين مداخلات شامل ارزيابي کامل بيمار، مراقبت هاي ايمن پرستاري، انجام دستورات پزشکي به طور ماهرانه و درج صحيح و کامل اين فرايندها مي باشد. ✏️از تجهیزات حفاظتی یا ایمنی تخصصی مانند دستگاه تنفس، بند ایمنی، لباس‌های محافظ کامل یا حفاظت در برابر تشعشع استفاده کنید. ✏️کار مستلزم توسعه روش‌های انجام کارها، هدایت خود با نظارت کم یا بدون نظارت، و وابستگی به خود برای انجام کارها است. ✏️شغل مستلزم خوشرویی با دیگران در کار و نشان دادن نگرش خوش اخلاق و مشارکتی است. پرستار مراقبت ویژه به طور متوسط ماهانه 12,402,000 تومان حقوق دریافت می کند . ✏️توانایی ترکیب قطعات اطلاعات برای تشکیل قواعد یا نتایج کلی (شامل یافتن رابطه بین رویدادهای به ظاهر نامرتبط).

    ✏️آشنایی با ساختار و محتوای زبان انگلیسی شامل معنی و املای کلمات، قواعد ترکیب و دستور زبان. ✏️ برای اطلاع از تشخیص یا درمان، داده ها یا تصاویر آزمایش را تجزیه و تحلیل کنید. ✏️ استفاده از مکانیسم‌های کنترلی یا فعالیت فیزیکی مستقیم برای کار با ماشین‌ها یا فرآیندها (به استثنای رایانه‌ها یا وسایل نقلیه). ✏️ استخدام، مصاحبه، انتخاب، استخدام و ارتقای کارکنان در یک سازمان. ✏️ شناسایی اصول اساسی، دلایل یا حقایق اطلاعات از طریق تجزیه اطلاعات یا داده ها به بخش های جداگانه.

    ✏️تماشای گیج ها، شماره گیری ها یا سایر نشانگرها برای اطمینان از اینکه دستگاه به درستی کار می کند. ✏️شناسایی معیارها یا شاخص های عملکرد سیستم و اقدامات مورد نیاز برای بهبود یا اصلاح عملکرد، نسبت به اهداف سیستم. ✏️ایجاد انگیزه، توسعه و هدایت افراد در حین کار، شناسایی بهترین افراد برای کار. ✏️در نظر گرفتن هزینه ها و منافع نسبی اقدامات بالقوه برای انتخاب مناسب ترین. ✏️توجه کامل به آنچه دیگران می گویند، وقت گذاشتن برای درک نکات گفته شده، پرسیدن سؤالات مناسب و عدم قطع صحبت در زمان های نامناسب. ✏️آگاهی از رفتار و پویایی گروه، روندها و تأثیرات اجتماعی، مهاجرت های انسانی، قومیت، فرهنگ ها و تاریخچه و خاستگاه آنها.